2011. október 20., csütörtök

Tankcsapda Koncert - Fezen Klubb, Zöld pardon

Helló mindenki.... hát Szeptember 17.-én votlam Tankcsapda koncerten Székesfehérváron a FEZEN KLUBBAN, ami nagyon jól siekredett, már amennyire emlékszem, mert Tankcsapda előtt Esztiékkel ittam...... Volt a Legjobb méreg, Ez az a ház, Be vagyok rúgva, nem kell semmi, Voltam már bajban, Ébresztő fel, Agyaroroszág... és az új lemezről is játszottak számoakt például, Nincs fék, nincs félelem, Új nap vár stb.....

Tankcsapda - Zöld pardon
Budapest - Zöld pardon, 2011 szeptember 30.

Hát úgy volt, hogy a Niki Attesz meg én a 13 óra 41 -es vonattal mentünk fel Pestre, ha jól emlékszem.... Megérkeztünk, Déliből rögtön mentünk ZP elé.... Fél 6-kor bementünk Zöld Pardonba, ottt is ittam (nem is keveset), este 8 óra, elekzdődött a Tankcsapda, szintén az erlső 2 szám ugyanaz volt, mint FEZEN Klubban, a Votlam már bajban, és az Ébresztő fel.... Utána régi klasszikusok következtek, majdnem csak ugyanazok, mint FEZEN Klubban, annyi különbséggel, hogy nem volt a legjobb méreg, helkyette a R&Roll nyomták le a srácok.... Tankcsapda után mentünk inni a Deák FERENC térre, ahol bizony kijött belőlem az aznapi adag, azt reggel 6-kor hazajöttünk....

A következő koncert amire tuti megyek, Attesszal együtt az nem más, mint a Deporesszió lemezbemutató koncertje, ami szintén Budapesten elssz a Club 202-ben (ex-wigwam), habár nekem mi8dnig is wigwam fog maradni...
na enyni, sziasztok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése